Like

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Πως να τρελάνετε την μητέρα σας!

Μια μητέρα περνάει ένα πρωινό απο το δωμάτιο της κόρης της και παρατηρεί ενθουσιασμένη τα πάντα τακτοποιημένα και το κρεβάτι στρωμένο! Όλος αυτός ο ενθουσιασμός φεύγει όταν βλέπει ένα γράμμα ακουμπισμένο στο κέντρο του κρεβατιού... Έγραφε απ'έξω, "Μαμά". Με τις χειρότερες σκέψεις και με πολύ άσχημο προαίσθημα ανοίγει το γράμμα με τα τρεμάμενα χέρια της και διαβάζει το περιεχόμενο.

Αγαπητή μαμά,
Λυπάμαι πολύ που χρειάστηκε να γράψω αυτή το γράμμα, ειλικρίνα μου προκάλεσε μεγάλη θλίψη το οτι χρειάστηκε να το μάθετε με αυτόν τον τρόπο. Έπρεπε να κλεφτώ με το νέο μου αγόρι, διότι ήθελα να αποφύγω το σκηνικό με σένα και τον μπαμπά. Επιτέλους βρήκα τον αληθινό έρωτα στο πρόσωπο του Αχμέτ και δείχνει τόσο μα τόσο όμορφος με όλα του τα σκουλαρίκια, τα τατουάζ, τα μακρυά του γένια και τα ρούχα που έχει για τη μηχανή. Όμως, μαμά, δεν είναι μόνο το πάθος που μας ενώνει πλέον, είμαι έγκυος και ο Αχμέτ είπε οτι θα είμαστε πολυ ευτυχισμένοι πλέον σαν μια οικογένεια. Θέλει να κάνουμε ακόμα περισσότερα παιδία και αυτή τη στιγμή είναι και δικό μου όνειρο αυτό. Ο Αχμέτ μου δίδαξε οτι η μαριχουάνα και το χόρτο στην πραγματικότητα δεν βλάπτει καθόλου τον οργανισμό, γι'αυτό και θα καλλιεργούμε για δική μας χρήση και θα το ανταλλάσσουμε με φίλους του για να παίρνουμε την κοκαϊνη και την έκσταση που χρειαζόμαστε. Παράλληλα, θα προσευχόμαστε μέχρι να βρεθεί θεραπεία για το AIDS, ώστε να καταφέρει ο Αχμέτ να γίνει καλά. Δεν το αξίζει καθόλου αυτό που περνάει. Μην ανησυχείς μαμά, είμαι 15 χρονών πια, μπορώ να φροντίσω μόνη μου τον εαυτό μου. Κάποια στιγμή είμαι σίγουρη πως θα επιστρέψουμε για να γνωρίσετε τα εγγονάκια σας...

Η κόρη σας, Κατερίνα
 
 Υ.Γ. Κανένα από τα παραπάνω δεν είναι αλήθεια. Στο σπίτι της Μαρίας είμαι, απέναντι ! Απλά ήθελα να σας υπενθυμίσω οτι υπάρχουν πολύ χειρότερα πράγματα απο το να δίνω καθημερινά αναφορά για το που βρίσκομαι ! Σας αγαπάω ! Πάρτε με τηλέφωνο όταν είναι ασφαλές να επιστρέψω σπίτι !!!








9 σχόλια:

  1. exw kanei kati paromoio prin to0s va8mo0s....;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. to xw kanei kai h mana m konte4e na pe8anei!:ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xaxaxa fash 8a exei afto 8a to kanw k eyw!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. xaxaxaxaxaxa...............to diabasa sth mhtera mou kai gelase.............alla an ths to ekana den 8a prolabene na teleiwsei to gramma...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή