Like

Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Πως να κάνετε τους άλλους να πιστέψουν ότι μπορείτε να πετάξετε!

Αυτός είναι ένας οδηγός για να πείσετε τους φίλους σας ότι μπορείτε να αιωρηθείτε!Η αλήθεια είναι,πως είναι μια οφθαλμαπάτη,αλλά άμα το κάνετε σωστά,είναι απίστευτα ρεαλιστικό και πειστικό!

Όταν είχα μάθει γι αυτή την τεχνική,πριν 7-8 χρόνια,την είχα εφαρμώσει στο σχολείο μου και όλοι είχαν πάθει την πλάκα τους.Οι συμμαθητές μου επέμεναν να το κάνω στον φυσικό,για να σπάσουμε πλάκα.Εγώ ευτυχώς ή δυστυχώς συμφώνησα,και αυτό με οδήγησε στο εργαστήριο του φυσικού ο οποίος είχε πεισθεί τόσο πολύ ότι μπορούσα να πετάξω με αποτέλεσμα να έχει βγάλει κάτι μαγνήτες με σκοπό να εξηγήσει επιστημονικά πως γίνεται να κάνω κάτι τέτοιο.Βέβαια όταν είδα τους μαγνήτες του είπα ότι δεν είναι τίποτα άλλο από ένα κόλπο,αλλά αντί να γελάσει με πήγε στον διευθυντή...
Αφού είπε στον διευθυντή ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματος είπα ψέμματα ότι μπορώ να πετάω και τον κοροϊδεψα ( ποιος λογικός φυσικός θα πίστευε πάντως ότι ένα παιδί 1 λυκείου μπορεί να πετάξει; ), ζήτησε από τον διευθυντή να μου δώσει 3ημερη αποβολή.Ο διευθυντής επειδή ήταν κι αυτός περίεργος μου είπε να το ξανακάνω,κι εγώ συμφώνησα.Όταν "ξαναπέταξα" ο διευθυντής είπε: πάρτε τον από εδώ,δεν θέλω να μου κάνει βουντού!Βέβαια αστειευόταν,γιατί απλά ήθελε να την σκαπουλάρω (ε όχι και 3ήμερη αποβολή επειδή έκανα μια πλάκα).

Τέλος πάντων,το κόλπο για να φαίνεται πως πετάτε είναι το εξής:

Για να "πετάξετε",ουσιαστικά αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να σηκώσετε τις μύτες του ενός ποδιού σας,ενώ το άλλο σας πόδι να είναι πάντα παράλληλο ως προς το έδαφος,όπως ακριβώς φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα:


Όλα έχουν να κάνουν με την θέση του παρατηρητή.Δηλαδή αυτός στον οποίον έχετε πει ότι μπορείτε να πετάξετε.Πρέπει να είναι διαγωνίως πίσω σας,και σε απόσταση 1,5 μέτρο σχεδόν.Επίσης πρέπει να μην μπορεί να δει το πόδι με το οποίο ακουμπάτε το έδαφος.Προσπαθείστε να βρείτε την καλύτερη απόσταση εξασκώντας το με κάποιον φίλο σας.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου